06 авг 2013, 20:52
Ознакомился с проектом второго чтения от 4.07.2013 (так как большая вероятность что именно этот проект будет самым близким по содержанию к Закону, да и самого Закона нету на сайте ВРУ), и вот что я скажу по ключевым моментам с цитированием проекта и Налогового кодекса Украины:
1. "Цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної з утилізацією транспортних засобів на території України з метою забезпечення екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, життя та здоров’я громадян" - чтобы Вы понимали о чём вообще будет идти речь. Будет уместно определение: "транспортні засоби - колісні транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД" - просматривал УКТ ЗЕД, под эти номера подходят почти все автомобили, спецтехника, с двигателями менее 1.0 и более 3.0 (инжекторами, дизелями, карбюраторами). По поводу возраста авто я ничего не нашёл в проекте, рядом с тем в заключительных положениях указано: "Дія цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які були ввезені на митну територію України або вироблені (виготовлені) на території України та реалізовані на внутрішньому ринку України до дня набрання чинності цим Законом.", - то есть до 1 сентября 2013 года. В добавок к этому изменения к Налоговому кодексу Украины гласят: "орган внутрішніх справ здійснює державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів на підставі довідки про сплату екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або на підставі довідки про звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів. Це правило не поширюється на перереєстрацію транспортних засобів, що були придбані до 1 січня 2013 року". Но в сдесь же "242.3. Не є об’єктом та базою оподаткування транспортні засоби, що:
242.3.2. придбаваються на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані, до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року;", - первое что стоит заметить - "у владельцев ТС" (напомню: владелец - если ты записан в тех.паспорте), возвращаемся к пункту 240.6.5. - "240.6.5. взяли на себе зобов’язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів у порядку та на умовах, визначених Законом України щодо утилізації знятих з експлуатації транспортних засобів, та виробляють (виготовляють) на території України транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД", то есть заводы, которые наладили утилизацию, так таких на территории Украины нет. Вообще очень запутано всё, но такое как при перерегистрации после 1 сентября платить не нужно, только справку в МРЭО нужно взять о освобождении от уплаты, и мне кажется бесплатно этот номер не пройдёт - МРЭО возьмёт своё.
2. "Прийом та/або розбирання транспортних засобів, що утилізуються, не є виключними видами діяльності суб’єктів господарювання, що надають послуги з утилізації транспортних засобів, і може здійснюватися одночасно з іншими видами діяльності таких суб’єктів, якщо інше не заборонено законом." - в принципе, приёмом\разборокой может заниматься любой частный предприниматель, у которого есть определённая техническая база (500 кв.м территории, ангары, персонал и т.д.), а утилизировать - составив договор с другой компанией и просто перевозить "металолом" туда, и ещё добрая часть закона состоит из требований к приёмщику, так что открытие такого предприятия влетит в немалую копеечку. Для изготовителей авто подарок - им предоставляется выбор - самим организовать такой пункт или сотрудничать с другими.
2. "Передача транспортного засобу, що утилізується, до пункту прийому здійснюється власником транспортного засобу або уповноваженою ним особою після зняття такого транспортного засобу з обліку у відповідному підрозділі центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху, або у підрозділах уповноваженого органу, яким проведено відомчу реєстрацію транспортного засобу" - если Вы надумаете сдать авто то это не так то просто - нужно ещё снять с учёта.
3. "При прийнятті на утилізацію знятого з обліку транспортного засобу пункт прийому не має права стягувати з власника плату за утилізацію такого транспортного засобу" - хоть что-то радостное, т.е. при сдаче автомобиля дополнительных платежей платить не нужно, только нигде нет информации по поводу оплаты "металолома", человек который сдал авто хоть что-то кроме геморроя получает?
Проект очень сырой, недоработаный, бланкетный, минимум информации о процедурах, ещё и Налоговый кодекс путает - работы для законодателей немеряно, он даже на проект не тянет, как последствие - будет очень много проблем и беспредела, процес утилизации хоть бы через пару лет заработал.
P.S. Ваш автомобиль - Ваша собственность, применяя этот Закон никто не может забрать у Вас ТС без вашего согласия, и ждём с большим опасением конечной версии Закона и новых дополнений.
1. "Цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної з утилізацією транспортних засобів на території України з метою забезпечення екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, життя та здоров’я громадян" - чтобы Вы понимали о чём вообще будет идти речь. Будет уместно определение: "транспортні засоби - колісні транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД" - просматривал УКТ ЗЕД, под эти номера подходят почти все автомобили, спецтехника, с двигателями менее 1.0 и более 3.0 (инжекторами, дизелями, карбюраторами). По поводу возраста авто я ничего не нашёл в проекте, рядом с тем в заключительных положениях указано: "Дія цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які були ввезені на митну територію України або вироблені (виготовлені) на території України та реалізовані на внутрішньому ринку України до дня набрання чинності цим Законом.", - то есть до 1 сентября 2013 года. В добавок к этому изменения к Налоговому кодексу Украины гласят: "орган внутрішніх справ здійснює державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів на підставі довідки про сплату екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або на підставі довідки про звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів. Це правило не поширюється на перереєстрацію транспортних засобів, що були придбані до 1 січня 2013 року". Но в сдесь же "242.3. Не є об’єктом та базою оподаткування транспортні засоби, що:
242.3.2. придбаваються на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані, до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року;", - первое что стоит заметить - "у владельцев ТС" (напомню: владелец - если ты записан в тех.паспорте), возвращаемся к пункту 240.6.5. - "240.6.5. взяли на себе зобов’язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів у порядку та на умовах, визначених Законом України щодо утилізації знятих з експлуатації транспортних засобів, та виробляють (виготовляють) на території України транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД", то есть заводы, которые наладили утилизацию, так таких на территории Украины нет. Вообще очень запутано всё, но такое как при перерегистрации после 1 сентября платить не нужно, только справку в МРЭО нужно взять о освобождении от уплаты, и мне кажется бесплатно этот номер не пройдёт - МРЭО возьмёт своё.
2. "Прийом та/або розбирання транспортних засобів, що утилізуються, не є виключними видами діяльності суб’єктів господарювання, що надають послуги з утилізації транспортних засобів, і може здійснюватися одночасно з іншими видами діяльності таких суб’єктів, якщо інше не заборонено законом." - в принципе, приёмом\разборокой может заниматься любой частный предприниматель, у которого есть определённая техническая база (500 кв.м территории, ангары, персонал и т.д.), а утилизировать - составив договор с другой компанией и просто перевозить "металолом" туда, и ещё добрая часть закона состоит из требований к приёмщику, так что открытие такого предприятия влетит в немалую копеечку. Для изготовителей авто подарок - им предоставляется выбор - самим организовать такой пункт или сотрудничать с другими.
2. "Передача транспортного засобу, що утилізується, до пункту прийому здійснюється власником транспортного засобу або уповноваженою ним особою після зняття такого транспортного засобу з обліку у відповідному підрозділі центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху, або у підрозділах уповноваженого органу, яким проведено відомчу реєстрацію транспортного засобу" - если Вы надумаете сдать авто то это не так то просто - нужно ещё снять с учёта.
3. "При прийнятті на утилізацію знятого з обліку транспортного засобу пункт прийому не має права стягувати з власника плату за утилізацію такого транспортного засобу" - хоть что-то радостное, т.е. при сдаче автомобиля дополнительных платежей платить не нужно, только нигде нет информации по поводу оплаты "металолома", человек который сдал авто хоть что-то кроме геморроя получает?
Проект очень сырой, недоработаный, бланкетный, минимум информации о процедурах, ещё и Налоговый кодекс путает - работы для законодателей немеряно, он даже на проект не тянет, как последствие - будет очень много проблем и беспредела, процес утилизации хоть бы через пару лет заработал.
P.S. Ваш автомобиль - Ваша собственность, применяя этот Закон никто не может забрать у Вас ТС без вашего согласия, и ждём с большим опасением конечной версии Закона и новых дополнений.