Свап 2.7 на 2.0

Сообщений: 87
Re: Свап 2.7 на 2.0

TnvmT
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 20:25
Откуда: Черкаси
Maschine: BMW E28 520i

Ну тоді 6ст КПП GS6-17DG :-D Редуктор 2,64 і газ \m/
А з стандарту, Я думаю, що редуктор 3,07 буде Вам золотою серединою. Успіхів *THUMBS UP*
Re: Свап 2.7 на 2.0
Аватара пользователя
Madshark
Сообщения: 1474
Зарегистрирован: 24 янв 2013, 23:57
Maschine: e28 m20b20

не, ну газ это уже перебор, давайте не будем превращать БМВ в Ланоса) на м30 газ ещё куда не шло, но на небольших обьемах оно того не стоит)
Спасибо!)
Re: Свап 2.7 на 2.0
Аватара пользователя
Yarus$
Сообщения: 1011
Зарегистрирован: 02 дек 2011, 01:43
Откуда: Киев
Maschine: e28 m20b25

а я думаю что 3.07 сильно длинный будет, к меня на 3.5 стоит 3.25 и нормально. а на синей с 2.5 мотором 3.91 был норм, резво в городе, а по трассе вполне адекватно, да и не езжу я быстрее 170)

а если хочешь экономить, то газ на любом моторе дешевле будет
Герої не вмирають! Слава Україні!
[size=85]Bmw e32 m60b40. 063 424 94 84
старый БЖ на Д2: http://www.drive2.ru/cars/bmw/5_series/5_series_e28/yarus/2/
Re: Свап 2.7 на 2.0

TnvmT
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 20:25
Откуда: Черкаси
Maschine: BMW E28 520i

Yarus$ писал(а):а я думаю что 3.07 сильно длинный будет, к меня на 3.5 стоит 3.25 и нормально. а на синей с 2.5 мотором 3.91 был норм, резво в городе, а по трассе вполне адекватно, да и не езжу я быстрее 170)

а если хочешь экономить, то газ на любом моторе дешевле будет


*THUMBS UP*

Ні редуктор буде в самий раз, Ви ж не забувайте, що у вас мотори не єта були і край був на 6,500, так?
а в єти край 4,500-5000,00, економія у неї закінчується на 2-х тис обертів, далі тяга і бензин як з відра :-D
При редукторі 3,25 розгон буде хороший але максималка не дуже ну а при двох тисячах скорість буде десь 80-90 км/ час. Скоріше навіть 80.
А при редукторі 3,91 при 2-х тисячах скорість на п"ятій буде 65-70 км в час.

Ви знаєте я також колись був великим противником газа, тим паче на БМВ. Я зараз знаходжусь за кордоном, то мені тут заправити повний бак два -три раза в місяць не проблема, в Україні я таким похвастатись не можу.

Мій брат двоюрідний показав мені на своєму прикладі, що газ це вигідно.
Скажем так він не бідує, їздить зараз на 15-тій. Кажу, брат купив би щось краще, якусь би стареньку іномарку, а він каже, я можу собі і фольца сс нового з салона купити, та тільки сипатися він буде не менше, а запчастини дорожчі, вигідніше раз в рік нову ладу брати.
От він і бере кожен рік нову ладу, і зразу переставляє газ з старої(хоча бенз у нього халявний і не лімітований). Але їздить він в рік багато за рік машина легко може побачити 100 000,00 км.

Ось так, а газ-бензин-дизель - вибір кожного.
А BMW - не всіх! *WRITE*
Re: Свап 2.7 на 2.0
Аватара пользователя
Madshark
Сообщения: 1474
Зарегистрирован: 24 янв 2013, 23:57
Maschine: e28 m20b20

я в год наезжаю ну от силы 10-12тыс, газ полюбому не окупит себя при таких пробегах. На счёт редуктора есть о чём подумать) как я понял от 2.0 вообще не вариант)
Re: Свап 2.7 на 2.0

TnvmT
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 20:25
Откуда: Черкаси
Maschine: BMW E28 520i

Madshark писал(а):я в год наезжаю ну от силы 10-12тыс, газ полюбому не окупит себя при таких пробегах. На счёт редуктора есть о чём подумать) как я понял от 2.0 вообще не вариант)


Газ не газ - вибір ваш, 4 покоління з Вашим пробігом окупиться за 3-4 роки. З моєї сторони я газ розглядаю: не коли він окупиться(ну як можна розглядати коли окупляться амортизатори чи ходова), а зменшення витрат кожен місяць на заправку, в майбутньому легше виділяти кошти ходову, резину ну і т.д.
Ви повинні розглядати -час, тобто скілььки авто буде у Вас. якщо більше 3 років, то газ актуально(моя думка).

Редуктор від 2,0 може бути, але лише для того щоб поїхати на розборку за іншим або вам ну дуже вже треба авто, а взагалі треба міняти разом з мотором.

Є ж тут на форумі сайт з розрахунком кпп. http://speedfreak.ru/tools.php?mode=gearbox_calculator
Забийте свої дані, і побачите чи треба Вам міняти редуктор.
Re: Свап 2.7 на 2.0
Аватара пользователя
411 111km
Участник движения
Участник движения
Сообщения: 1670
Зарегистрирован: 30 авг 2011, 13:03
Откуда: Запорожская область

TnvmT писал(а):
Yarus$ писал(а):


*THUMBS UP*


а в єти край 4,500-5000,00, економія у неї закінчується на 2-х тис обертів, далі тяга і бензин як з відра :-D
При редукторі 3,25 розгон буде хороший але максималка не дуже ну а при двох тисячах скорість буде десь 80-90 км/ час. Скоріше навіть 80.
А при редукторі 3,91 при 2-х тисячах скорість на п"ятій буде 65-70 км в час.



у меня М20Б27
Редуктор 3.15 с Блоком. (был 2.93 раньше).
По городу сейчас вобще прекрасно: разгон, экономия, ускорение.
Трасса макс 100км/ч еду -2300 оборотов.

Что скажете ?
https://www.drive2.ru/r/bmw/1477410/
Re: Свап 2.7 на 2.0

TnvmT
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 20:25
Откуда: Черкаси
Maschine: BMW E28 520i

411 111km писал(а):
TnvmT писал(а):
Yarus$ писал(а):


*THUMBS UP*


а в єти край 4,500-5000,00, економія у неї закінчується на 2-х тис обертів, далі тяга і бензин як з відра :-D
При редукторі 3,25 розгон буде хороший але максималка не дуже ну а при двох тисячах скорість буде десь 80-90 км/ час. Скоріше навіть 80.
А при редукторі 3,91 при 2-х тисячах скорість на п"ятій буде 65-70 км в час.



у меня М20Б27
Редуктор 3.15 с Блоком. (был 2.93 раньше).
По городу сейчас вобще прекрасно: разгон, экономия, ускорение.
Трасса макс 100км/ч еду -2300 оборотов.

Что скажете ?


Скажу: за що боролись на то й напоролись :-D
Вас влаштовує?! Ну і добре.
Якщо у Вас переважає їзда по місту, то для Вас це найкращий варіант, так як в місті мотор не треба багато крутити, тільки мішалкою перебирай :-D
Якщо переважає траса, то звісно 2,93 краще.
А за блок *THUMBS UP*
Я хочу собі 6ст, редуктор 2,64 і газ.(хотеть не вредно) :idea:
Re: Свап 2.7 на 2.0

rus28
Участник движения
Участник движения
Сообщения: 2090
Зарегистрирован: 22 июн 2012, 23:44
Откуда: Сумская обл.
Maschine: e28 525tds

411 111km писал(а):
TnvmT писал(а):
Yarus$ писал(а):


*THUMBS UP*


а в єти край 4,500-5000,00, економія у неї закінчується на 2-х тис обертів, далі тяга і бензин як з відра :-D
При редукторі 3,25 розгон буде хороший але максималка не дуже ну а при двох тисячах скорість буде десь 80-90 км/ час. Скоріше навіть 80.
А при редукторі 3,91 при 2-х тисячах скорість на п"ятій буде 65-70 км в час.



у меня М20Б27
Редуктор 3.15 с Блоком. (был 2.93 раньше).
По городу сейчас вобще прекрасно: разгон, экономия, ускорение.
Трасса макс 100км/ч еду -2300 оборотов.

Что скажете ?

вот и у меня был 2,93, поставил 3,15 с блоком. по городу разницы по расходу не заметил, а трасса на литр! больше съедает, все таки лишние 300 об свое берут. буду переставлять блок в 2,93.
Редкость возлияний позволяет пить нормальную водку
Re: Свап 2.7 на 2.0

TnvmT
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 20:25
Откуда: Черкаси
Maschine: BMW E28 520i

Да, оботи треба здвигати до 1500,00. То буде економічно.
Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6

cron